Citate, la întîmplare

Standard

Destin — cuvînt privilegiat în terminologia celor învinşi. Speranţa– virtutea sclavilor.

You could think I’m wrong, but that’s no reason to stop thinking

Jigneşte-mă pentru a-mi da forţa de a te ucide.@Paul Valery

Dacă procesul gîndirii începe cu certitudini el se termină cu îndoiala, iar dacă începe cu îndoiala el se termină cu certitudini.@Descartes

Viitorul nu mai este ce a fost.@Paul Valery

Brînza este cadavrul laptelui

Pesimismul meu se extinde pînă la a mă îndoi de sinceritatea altor pesimişti.

Orgasmul mă sustrage de la obsesia morţii

Estetic lumea seamănă cu o caricatură. Intelectual , cu o casă de nebuni. Moral , cu un bordel.

Voir pour prévoir, prévoir pour prévenir!

Spiritele inferioare ajung mult mai uşor la fericire pentru că sunt satisfăcute de plăceri uşor de obţinut.

Dumnezeu a creat lumea din nimic. Minunat, vei spune. Fii sigur că e aşa, dar face lucruri şi mai minunate: face sfinţi din păcătoşi.

E greu să fii judecat de cineva care a suferit mai puţin ca tine. Şi cum fiecare se crede un Iov nerecunoscut…

După ce apune soarele, orice licurici crede că el e locţiitorul..@Lucian Blaga

Mare e numărul de exaltaţi, de smintiţi şi de degeneraţi pecare am fost în stare să-i admi

Arbori masacraţi. Răsar case. Mutre, mutre pretutindeni.Omul se extinde. Omul e cancerul pămîntului.

Daca într-o zi te simti inutil si deprimat, consoleaza-te cu gândul ca odata ai fost spermatozoidul cel mai rapid dintre toti.

Din principiu sunt impotriva principiilor.

Unii merg la biserică în speranţa că Dumnezeu verifică prezenţa. Şi se roagă duminica, ziua lui liberă

Mi-au adus o ramură de măslin. Mai bine-mi aduceau nişte măsline

Credeai ca esti stapanul lumii, tinand globul in palma, cu muschii abia tresarind? Te-ai inselat si te-ai naruit in tarana cu toata voinicia ta. Si uite, lumea merge mai departe fara tine, asa cum va merge intotdeauna, fara a se sinchisi de nimeni si de nimic, soarele rasare la fel cum face de milioane de ani si milioane de ani, si toata aceasta mecanica se repeta regulat si tacut, vana in vecii vecilor.

Leave a Reply

